12. sep. 2010

Incredible India: Preproste stvari

V ponedeljek sem dobila druzbo :) L. je uspel priti iz Slovenije, za pestro pot so poskrbeli pri turški letalski družbi; okvara motorjev, nadomestni let via Dubai ... Posledicno nov notranji let za Kolkato. Pa seveda prtljaga, ki je prisla par dni kasneje. Bolje pozno kot nikoli.
Teden je hitro minil. Na šoli smo z otroki ustvarjali - s prstki smo barvali plakate in voščilnice ter iz volne izdelovali cofke, zabavali smo se ob urah plesa in igranja. Med odmori smo peli pesmi in banse ... Bila sem tudi pri anglescini, se skupaj z njimi naučila deklamirati pesem za izpit, popravljala velike začetnice (ki jih kar pozabljajo, saj jih v bengalscini nimajo), jim razlagala he/she, his/her (v bengalscini nimajo razlike v slovnici za moske in zenske), najmanjsim pisala vaje za male tiskane črke ... L. je zrihtal računalnik, tako da sedaj lepo dela in se bodo otroci lahko na njem učili. Obiskala sva tudi družino punčke Soniye, kateri sva botra :)
Če se imam nekje lepo, čas vedno prehitro teče ... V petek je bil moj zadnji dan na šoli. Stiski rok, solzice, kakšen zelo spontan objem ... Good bye, miss. Come again! Ok, I will.


Hvala, da sem se lahko učila preprostih stvari in pristnega veselja, da smo si delili nasmehe in spodbudne besede, da sem lahko izkusila delcek vsakdana v indijskih vasicah ...

Za igro je bila vcasih dovolj ze moja dlan, v kateri so mali prstki "kuhali" rice, curry, mango, fish, chicken ...
Jih ze pogresam!

3 komentarji:

  1. Novi dnevi, nove poti, novi ljudje - prijetna popotovanja in srečevanja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Požiram vsako tvojo besedo Tamara. Zelo lepo, kar si naredila za te otroke, a nekak verjamem, da si tudi ti odnesla veliko več, kot si si morda na začetku predstavljala. Dala si veliko, a še več prejela. To sem nekak dojemala, ko so oči švigale od ene besede do druge.

    Te močno objemam in komaj čakam, da kakšno rečeva. Pozdravi L., mi je pobegnil, še preden sem mu hotela dati nekaj zate, tako da dobiš, ko se vidiva ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. hej, po tednu dni na poti bodo kmalu prisle tudi kaksne fotke in zapisi bolj potovalne narave :) se imava fajn, zanimive dogodivscine iz dneva v dan... :) pozdravi in objemi nazaj v slo!

    OdgovoriIzbriši