5. sep. 2010

Incredible India: Indijske fore

Indijci imajo svoje fore, ki so po svoje prav zanimive. Npr. strmenje (zijanje, buljenje ... kakor vam drago). Strmeti v nekoga je tu nekaj cisto obicajnega (in ce strmis nisi nic "slabo vzojen" :).

Dozo tega strmenja dobim ze zjutraj na zelezniski postaji. Ko gremo cez stiri pare tracnic (ja, vem: "hoditi cez progo je smrtno nevarno", ... saj pogledam levo in desno in ce vlak se ni preblizu, grem cez :), se kaksen domacin ze tako zagleda v naju z Mojco, da se skoraj spodtakne. No, potem se postavimo na peron in cakamo. In nekaj ljudi se preprosto postavi zraven nas in nas gleda. Dokler ne pride vlak. Potem gremo na vlak in ce je prostor, se seveda usedemo. Pogledas po vagonu in kar nekaj oci zre v tvojo smer. Opazujejo te, ko pospravis marelo (ki je res super za senco v soncu in za scit pred dezjem), ko si v rokav obrises svic (ja, ze ob osmih zjutraj tece od mene), ko si brises nos ... Sem jim pac zanimiva in si me v miru, brez sramu in kar direkt lepo ogledajo.
Ne dogaja se samo na vlaku ...
Ce me je na zacetku malo motilo, sem zdaj to sprejela in se zabavam po svoje. Seveda rada opazujem ljudi :) Tudi npr. v Ljubljani (ampak ne tako ocitno, hehe). Tukaj pa tako mirne duse gledam, strmim, buljim, zijam ... Inkulturacija, kajne?

Se nadaljuje :)


4 komentarji:

  1. hej tamara!
    Ob tvojih besedah in slikah človek res ne more ostat ravnodušen! :) Čudovito! :)
    Uživaj še naprej!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. :) indija te ne pusti ravnodusnega. je samo skrajnost: v indijo se zaljubis ali pa jo zasovrazis ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Indija je res nejak posebnega,... sam asem bila tam w meseda v začetku leta in že gledam kam in kdaj bi šla nazaj! Več o moji indiji lahko dobiš na http://www.mundo.si/indija-info.htm, kjer so zdrućeni vsi moji članki, tud fotografij je veliko .... se najde kaj uporabnega ... Uživej naprej! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala, špela! info s tvojega bloga mi bodo prišle prav, ker se pozimi odpravljam nazaj - tudi na jug :) bodi lepo!

    OdgovoriIzbriši