20. avg. 2010

Incredible India: Ce koza poje curry ...

... ne vem, kaj se zgodi kozi :)
V soli kuharice za naju z Mojco ponavadii pripravijo curry, ki ni prevec pekoc. Se pravi v neki posebni posodici, ki pa jo je danes nekdo postavil preblizu vratom. In prisla je koza in pojedla curry. Midve pa sva poleg obicajno velike porcije riza dobili pecen krompir. In ja, krompir ter riz gresta cisto dobro skupaj :)

Ze vceraj cez dan je kar mocno dezevalo, danes pa tudi, tako da izgleda, da me je monsun letos pocakal.

Zvecer sva se z Anupom odpravila do letalisca, saj je moj ruzak menda koncno prispel. Z avtorikso, trolo, taksijem ... Indijski promet me pa se vedno znova fascinira! (in kako se nama je dejansko uspelo zbasat iz cisto polnega avtobusa se pravocasno ..) Potem pes med parkirisci okrog letalisca iskat cargo department od Jet Airwaysa, precej slabo osvetljeno vse skupaj pa luze in blato in se vsak te usmeri v drug konec. Najdeva :) Izpolnim obrazce in potem privlecejo iz skladisca en napol strgan zakelj. Notri je moj ruzak - moker, umazan, raztrgan. No, vsaj prisel je in tako sem lahko razpakirala tistih 19 kg - ene 5 kg mojih stvari, ostalo pa barvice, baloni, lepila, barvni papir pa slovenska darila za Mojco (ni je cez gorenjko pa kranjsko klobaso ...). In da turkish airlines popravijo vtis, so ravno prejle klicali iz Delhija, ce sem prejela prtljago. No comment.

V soli sem te dni pomagala Mojci pri urah anglescine. Mlajsi otroci so mi crkovali barve, cisto ta male uciva crke in jim potem sproti pises vaje v zvezke. Vmes ti zlobudrajo v bengalscini, jaz pa jih seveda nic ne razumem. Z vecjimi smo danes delali describing words in sem jih cisto zmedla, ker sem nekaj pridevnikov napisala na tablo tako malo nametano, ne v nekem stolpcu ... Je nastal cel kaos, preden sem jim razlozila, da ni nujno da tako prepisejo v zvezke. So namrec zelo navajeni natancno prepisovat. In ko smo delali pri arts and crafts kartice za sponzorje, je vecina naredila cisto po mojem vzorcu - enake barve, vzorci, postavitev ...

Spodaj nekaj fotk iz okolice sole, malo preden so se ulile prve kaplje.
Naj o preprostem zivljenju spregovorijo na svoj nacin.





5 komentarjev:

  1. Tamara, vidim, da neskončno uživaš v Indiji! Fotografije so čudovite. Se vidi, da so te tudi otroci veseli. :) Uživaj še naprej in na veliko suhih dni!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej,
    vidim, da si takoj "padla noter" v tamkajšnje življenje in delo. Hvala, ker utrinke besed in slik deliš tudi z nami. Pa glej, kaj učiš te ubogljive otroke :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Spela in Sonja, hvala za pripisano.
    Ja, sem kar padla noter - to mi kr gre, ponavadi je bolj problem splezat ven :) dnevi tu so pa itak pestri, prinasajo nove stvari, obujajo spomine ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga vagabundka Tamara, hvala za tole. Krasne fotografije za nas in najbrz se bolj dotikajoca se izkusnja zate. Pozdrav obema in objem, Darja (tista, Bric:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Darja, lepo da si se javila :) se bo treba kaj dobit, ko bomo vsi v Lj, da izmenjava izkusnje ... tvoja afrika je tudi mamljiva!

    OdgovoriIzbriši