28. maj 2010

Rdečica polja




Večer v Sostrem, Ljubljana

4 komentarji:

  1. Veš kaj, če boš pa še kdaj v Sostrem al pa na tem koncu, loh pa še mim mene prideš =)

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam, tudi mimo mene si skoraj šla. :) No, ko se boš spet kaj tukaj naokoli mudila, se le oglasi. Sicer pa: so lepa polja tukaj naokoli!? Vsaj na fotkah se to lepo vidi.

    OdgovoriIzbriši
  3. ana in spela, bom imela v mislih ...
    za tole polje z makom sem pa izvedela od mlade družinice, ki hodi tam mimo na sprehode pa se jim je zdelo, da me utegne zanimati.
    sem vesela, ko se kdo tako spomni name :)
    je res lepo na vašem koncu ljubljane.

    OdgovoriIzbriši
  4. Že čutim jesen, ko se bodo klasja razpela in zrna pripenjala na hlače, nogavice in jih bo vsepovsod polno - ah ta jesen ... aja, zdej bo počas poletje ;)

    OdgovoriIzbriši