30. maj 2010

Po dežju

... je Piran tako čudovito prazen.


(Moji prvi HDR fotografiji :)

6 komentarjev:

  1. O, si se na HDR spravla. Včasih zgledajo fotke mal umetno, ampak brez takšnega "popravka" pa en del slike ne pride do izraza. Fajn je HDR, čeprov se sama še nisem poglabljala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni pa bolj kot umetno delujejo umetniško ... Kljub vsemu pride do izraza duša fotografa ... tudi, če jo šele išče :) v HDR-ju, seveda :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hej,

    ma, moraš mi zaupat, s katerim programom si jih naredila :) Dobri sta! Nisi pretiravala, kar je po mojem mnenju ključno! :)
    Super!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za komentarje :)
    Je treba poskusit kaj novega; pri HDR fotografijah tudi meni ni všeč, če delujejo preveč umetno, zato tudi nisem pretiravala v barvah. Če delujejo umetniško, se mi zdi še toliko bolje :)
    Zgornji dve sta sestavljeni iz po treh fotografij posnetih iz roke (čeprav naj bi bila uporaba stojala za HDR nujna;), potem pa združene v PS in malo igranja v LR ...
    Za začetek bo, se je pa (kot vedno) še veliko za naučit.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si ju naredila, res! Maš mirno roko! :) Hvala ti za info! Pa uspešno z izpiti ta mesec! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. spet navdušena...talent naš!

    OdgovoriIzbriši