22. dec. 2010

Prve!

Na faksu smo začeli na začetku. Korak nazaj, a po svoje naprej. Analogna fotografija ima svoj čar! Po približno desetih letih sem ponovno vstavila film v fotoaparat ... In kot nekoč doma, sedaj tudi pri meni zgornjo poličko na vratih hladilnika spet zasedajo filmi :) Priznam, da vsakič preden odprem zaklop, dobro premislim, kaj bo svetloba zapisala na film - ker rezultata ne vidim takoj in ne bom za en motiv porabila nešteto posnetkov, ker fotografije ne bom sfrizirrala v digitalni postprodukciji ... Še dobro, saj je "lightroom in the darkroom" dosti bolj zanimiv. Tema, rdeča luč, vonj po razvijalcu, povečevalnik, foto papir, sekunde, minute ... Ko ne veš, ali zunaj sije sonce ali pada sneg, ampak samo "meditiraš" ob bazenčkih in si zraven od "filma do papirja".
Tole je čisto prvo fotografija, ki sem jo posnela, razvila in povečala čisto sama. Posneta z Nikonom F70, na Kodak tmax100 35 mm, povečana na multigrade papir. Za prvič ravno prav postrani, s presvetljenim robom ... Se učim :)


  

Tina na gugalnici, oktober 2010

 

 Pravoslavna cerkev v Ljubljani, pogled iz Tivolija, oktober 2010

 

 Pisarne na Slovenski cesti, Ljubljana, november 2010

 

Benjamin na Cankarjevi ulici, Ljubljana, november 2010
Posneto z Diano F+ Lomography na Kodak Tmax 100 srednjega formata.

Let's go to the the darkroom and see what develops! (N. N.)

2 komentarja:

  1. Men so všeč. Ampak najbolj Tina. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O nostalgija in lep spomin, ko sem še sama uživala v temnici. Lepe slikice, pisarne so me navdušile :-)

    OdgovoriIzbriši