18. mar. 2010

St. Patrick's Day in Dublin

Včeraj so Irci praznovali dan sv. Patrika. Prost dan je krasila zelena barva. V centru Dublina je bila parada v kateri se je zvrstilo skoraj 3000 nastopajočih, ob 3 km dolgi progi pa si jo je ogledalo več kot 600.000 gledalcev.

Dogajanje naj bi se začelo opoldne, za dobro pozicijo pa se je treba v center odpraviti že malo prej. Po razočaranju, da na ovinku pri Trinity Colledge ogled ni mogoč (soočila sem se z visoki črnimi panoji za katerimi se nastopajoči lahko med parado malo sprostijo), sem si pol enajstih mesto v prvi vrsti izborila na O'Connell bridge. Na moji desni prijazen Francoz, ki je prišel na St.Patrick's festival že dvanajstič! Na levi pa sem se s komolcem morala braniti ambiciozne gospe ;)

Po dveh urah bolj ali manj zanimivega čakanja ...

Smo dočakali "sv. Patrika".

Za njem pa vojsko in eno izmed irskih godb.

Nato pa maske, takšne in drugačne :)

Gosti iz Združenih držav, Španije, Anglije, Avstrije, Madžarske ...




Moj najljubši varnostnik je takole stekel v objem h klovnu.


Bav bavi!

Popestritev flavtistk.

Vesna.

Kar mi je bilo res všeč, so bili nasmejani nastopajoči. Pogrešala pa sem kakšne bolj irske maske, njihovo tradicionalno glasbo ...



Brez deteljic ta dan res ne gre!

Po eni uri parade se je množica odpravila naprej ... Restavracije s hitro prehrano so se napolnile do zadnjega kotička, v pubih pa se je veselje nadaljevalo še dolgo v noč.


4 komentarji:

  1. Jeeeej :) Pa sm ga dočakal ... čeprav ne ravno v živo. Mogoče drugo leto :) Tvoje slikce itak da so ql. Posebej tri deteljice na zadnji :)

    OdgovoriIzbriši
  2. tokrat sem dala kar veliko slikc, tko da mislim, da si res lahko lahko predstavljas, kako je v živo.
    zorganiziraj si za drugo leto, zakaj pa ne ;) čeprav ne vem, če me je tolk navdušila, da bi šla še enkrat. na kak drug dogodek rajš. čeprav nastopajoče in organizatorje je res za pohvalit. zadeve zrihtane, kot je treba, ograje, veliko varnostnikov, zdravstvenega osebja vzdušje ta pravo ... si ne morem pomagat, da ne primerjam s ptujskim karnevalom - žalostne maske, luknje med eno in drugo skupino mask ... pa kake zaščitne ograje pri pokačih res ne bi škodile. no, ampak kurenti majo svoj čar. in krofi!

    OdgovoriIzbriši
  3. fuuuul hude slikice! me like very much! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala, natalija! lepo bod in oglasi se še kej :)

    OdgovoriIzbriši