15. nov. 2012

Berlinsko


me: A, menda si dobra z besedami
  :)
a: ares?
  :P
 me: kaj bi napisala o berlinskih dnevih davnega julija letos?
 a: haha
  za kam pa maš to?
 me: za na blog
 a: blog?
  haaa
  pa ne ti napiši
  teb se tud lepo besede pletejo
me: pa tko .. če bi mogla s štirimi besedami opisat? ;)
 a: lol
  izziv
  saj mi čas za premislek
me: hitr!
 a: *******
ha, ***** nepozabno popotovanje po znanem neznanem v treh osebah ednine!
  :D
  (zbudila sem se pol ure nazaj, teroriziraš moje možgane.)
  :P
me: *****?
 a: to lahko spustiš :P
  in dodaš pridevnik po lastni volji
  al pa ____
  lol
me: kul














Berlin je eno tistih mest, kjer bi si z veseljem kupila majico "I ♥ Berlin", ampak se mi vedno zdijo predrage :)

Zapisi z nekega filma, Nikon F70, Nikkor 50 mm f2


4 komentarji: