29. okt. 2011

Pariz - Paris

Random, u izi, okusno in sončno.
Princi v Versaju, spokojnost cerkva, vzdihovanje pod migetajočim Ajflom, beg pred Monaliso, panini na Elizejskih poljanah in večerja na Montmartru.

Glasbena spremljava in geslo: La vie en rose!


 














 





Posneto na Kodak Tmax 400.
A in I hvala za družbo, P in A za gostoljubje!
Štirje dnevi so prehitro minili. Bom šla pa še tretjič!


11 komentarjev:

  1. Torej si letela v Pariz. :):) Lušne fotke! Nutella je zakon. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. špela, hvala :) na tej zadnji fotki so pa ideje za naprej :D

    katarina, hvala, hvala! zdej je tudi mene film zasvojil :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Konc hude fotke! Big like! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kul fotke, za nostalgijo zganjat. :)
    Ampak, iskreno, dotaknu se me je stavek: "Bom šla pa še tretjič!" :)

    OdgovoriIzbriši
  5. lustne! poulbot je pa cisto... francoski. uvau! :)
    objem*

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala za komentarje, sem jih vedno vesela :)

    OdgovoriIzbriši
  7. mise en abyme - ful postmodernistično, sploh, k se da to interpretirat še kot razvoj in minevanje starih tehnik. Tale fotka s portretistom ma res hudo zgodbo. ;D In ja, Pariza se ne naveličaš, čeprav se men osebno to zdi tud za Bratislavo.

    OdgovoriIzbriši
  8. meni je tista z malo portretiranko najljubša :)
    bratislava me mocno spominja na ljubljano, tako domača je ...

    OdgovoriIzbriši
  9. hude hude hude fotke!=) se pa strinjam s portretiranko in seveda una z vespo v odspredju=)

    OdgovoriIzbriši