18. avg. 2011

Four and a half

Zadnji teden v juliju sem se udeležila Fotopuba, festivala dokumentarne fotografije. Bilo je FOTOgrafsko in PUBovsko :) Preverite naslednje leto!
Pod mentorstvom Roberta Knotha sem naredila serijo fotografij Four and a half - portret deklice, ki je pravzaprav portret njenega okolja, pravljičnega sveta, ki ga poganja otroška domišljija.
Nov svet sem odkrivala tudi sama - fotografiranje iz roke in fotoaparat nastavljen na P - ko je iskalo le še ideja v glavi in fokus domena fotoaparata.



5 komentarjev:

  1. Lušna zgodba in sploh cela predstavitev. :) Kaj pa pravzaprav pomeni fotografiranje iz roke? To kar mi laiki ves čas počnemo? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. je "fotografiranje iz roke" mišljeno to, da ne gledaš skozi iskalo, ampak pritiskaš "na slepo"? po mojem mnenju malo neroden izraz, glede na to, da praktično vedno slikamo iz roke, le občasno uporabljamo stativ.

    zanimive perspektive. otroke tud jst najraje slikam iz njihove višine. se mi pa zdijo slike blazno neostre. si imela izklopljen tudi autofokus? ker "fotoaparat nastavljen na P" še ne pomeni, da fotoaparat ne ostri.

    OdgovoriIzbriši
  3. spela, hvala.
    mislila sem, da drzis fotoaparat v roki, stran od oči, da ne gledaš skozi iskalo (niti ne na live preview). mogoče bi na slepo res bolj ustrezalo. čeprav, slepa tudi nisem ...
    jakob, AF je bil vkljopljen - tudi naše oči ostrijo selektivno in če se hitro premikamo, ni prav dosti stvari ostrih.

    OdgovoriIzbriši