15. feb. 2011

Čakajoč ...

Every winter, when the great sun has turned his face away,
the earth goes down into a vale of grief, and fasts, and weeps, and shrouds herself in sables,
leaving her wedding-garlands to decay - then leaps in spring to his returning kisses.

Charles Kingsley
 
Dublin, Phoenix park ,  Irska, januar 2011
analogno (Nikon F70, Fujifilm Neopan 1600, multigrade papir)

4 komentarji:

  1. Zelo mi je všeč. Sem se spraševala, kakšen je Neopan in izgleda super.

    Res lepa fotografija v svoji tišini.

    OdgovoriIzbriši
  2. Iva, hvala.
    Priznam, da sem pričakovala bolj očitna zrna, ampak na povečavi kot je tale 10x15 pride prav fino. škoda edino, da se mi je film na spirali malo zagozdil in imam tako kar nekaj negativov poskodovanih ... ampak, ja - radosti temnice in teme ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je super. In ta zrnatost, ki je, je res huda. Dobra si, da se sama vsega lotiš. Se mi zdi, da bom enkrat prišla do tebe na učne ure :)

    Bodi zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši