9. jun. 2010

La vita e bella

Junij je mesec izpitov ... Za letos sem si prihranila nekaj tistih bolj "za dušo" - oblikovnih. Tako sem danes predstavila zaključni projekt pri predmetu načrtovanje pisav. V lanskem šolskem letu smo pri tipografiji začeli izdelovati lastno pisavo.
Začetki so težki; iskanje tistega pravega sloga, pravih debelin, širin, okroglin, serifov, določanje višine črkovnih pasov ...

Skice na papirju, nato pa v "črkovni laboratorij". V programu fontlab smo začeli vlečt vektorje in črka za črko je počasi dobivala obliko. Z rednimi korekturami so se oblike pilile in pisava je dobivala končni izgled.

In po dveh semestrih je svet ugledala pisava Cacao. Čisto moja, linearna, dvodebelinska pisava geometrijskih oblik.


Še stran iz specimena ...

in "kakavast" monogram.

Od danes naprej Cacao nastopa tudi v stop motion filmčku (o katerem že nekaj govora v prejšnji objavi). Za izpitno nalogo smo morali naredit filmček, v katerem predstavimo vizijo svoje prihodnosti, hkrati pa tudi izvedemo tipografski eksperiment in pisavo deformiramo. Tako so na moji pisavi pustile sled majhne stvari, ki mi lepšajo življenje.



Bom vesela kakšnega komentarja :)

15 komentarjev:

  1. Všečno tole tvoje delo! Čestitke...

    OdgovoriIzbriši
  2. Super. Včasih si ljudje pri končnem rezultatu ne predstavljamo koliko dela je dejansko v ozadju. Zelo lepo (kratko in razumljivo) si predstavila projekt. Filmček mi je pa sploh všeč:)(še najbolj del z jagodami:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, se strinjam. Jagode so ql del projekta - tak, praktičen tud za želodec ... :) Super si tole uštimala!

    OdgovoriIzbriši
  4. Všečna pisava, čudoviti utrinki. Življenje v malem... Simpatično!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo. Tako posebno se počutim, ko gledam tvoje izdelke!

    OdgovoriIzbriši
  6. obvladaš, tamara, resno

    OdgovoriIzbriši
  7. Tamara, pisava mi je super, muzika mi je super, slike so super... ma vse je super. Vesela, da ti je uspelo zaključiti tale projekt, glede nato, da vem koliko je dela v ozadju. Bodi ponosna nase!

    OdgovoriIzbriši
  8. Se strinjam z vsemi zgornjimi komentarji - nedvomno obvladaš. Super.

    OdgovoriIzbriši
  9. vau, hvala za vse pohvale :)
    kleopatra, me veseli, da je predstavitev dosegla svoj namen.
    jagode so bile res najslajši del in tudi moj najljubši. benjamin, hvala za pomoč (ne samo pri jagodah ;)
    simon, dragi oče, če ne bi že v otroštvu dobila v roke fotoaparata ... HVALA!

    OdgovoriIzbriši
  10. Uuuu, fino! A si ti sošolka od Neže Peterca? Ona je tut pisavo delala. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. uau! bravo! to je pa reeees velik dela ... vsec mi je ime pisave :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Jagode so itak najboljše mmmm..., najlepši odtis pa gotovo pusti travnik. :)
    Pisava je zanimiva, luštno zgleda, ko je v njej napisan malo daljši tekst, kakavast monogram bi lahka kamot bil predstavnik ene čisto kakavasto čokoladne restavracije s super čokoladno-jagodnimi palačinkami, osebno najlepša črka in najbolj privlačno drugačna pa je gotovo w! :)

    čist super! bravo*

    OdgovoriIzbriši
  13. Lahko se samo strinjam z vsem napisanim. Res tako lepo predstaviš pisavo, črko za črko in te črke postanejo stavek in stavek življenje. Super! Čestitam!
    Si pa res predstavljam, da je zadaj veliko dela.
    Super si naredila in še enkrat čestitam!

    Pozdravček!

    OdgovoriIzbriši
  14. hvala, hvala.
    katarina, neže ne poznam ... najbrz mlajsa generacija.
    alenka, imam rada kakav in me nanj vežejo lepi spominini, zato tako ime. pa še kakavova zrna so podobno zaobljenih oblik.
    jona, fajn, da si opazila w. meni je pa e tisti the one :) je bil v originalu mišljen še malo bolj drugačen ... pa potem ni šel lepo skupaj z ostalimi.

    LP, t.

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovita pisava in film. Pisavo bi bilo fajn imeti tudi v Wordu. Predstavi jo Microsoftu! :)

    OdgovoriIzbriši