18. apr. 2010

Galway ne spi

Galway je simpatično mestece na zahodu Irske. Ozke in malo manj ozke ulice s pisanimi pročelji hiš, trgovinice in pubi, ulični umetniki, vonj po morju in gotovo še marsikaj drugega daje mestu svoj čar.

Sonce se je že poslovilo od mavričnih hišk ...

in uspavalo je tudi čolne v pristanu.

Mir in spokojnost.

A v mestu se prižge nešteto luči,

ulice oživijo na drugačen način,

iz pubov se zasliši glasba. Tista prava, pristna, irska ...

ki brez guinnessa bi ne bila enaka. Je pač obvezen del večera. Na odru v družbi glasbenikov

in na mizah poslušalcev, ki občasno tudi kaj zabeležijo (dokler je še mirna roka :)

6 komentarjev:

  1. Galway rules, tako kot tvoje fotke Tamara!
    Srečno!

    Jure

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala, jure.
    ja, galway je res kul. no, sej dublin tud, ampak v galwayu sm se še bolj domače počutila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Katarina, hvala za vse nasvete ... so precej vplivali na sam potek poti. čeprav za na štop it okrog še nimam dovolj poguma, to sta vidva res carja ;)
    drugač pa aran island je moj najljubši pa killarney - za katerega bi potrebovala se kak dan ... connemara najbrz v kakem drugem letnem casu.

    OdgovoriIzbriši
  4. killarney je res zelo simpatičen del, aran islands me še čakajo, na štop si pa tut js ne upam čist. občudujem tiste, ki gredo=)
    fajn fotke, ki prinesejo spomine na Galway in irsko muziko.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tamara zdej sem mal pogledala blog in vidim da sta se mela fajn (in sem fovš da ne znam tko slikat). :)
    Jap, js sem tut na koncu razmišljala da me Dublin nekako ni očaral, Killarney je po moje najbolj tipično Irsko od vseh irskih mest. Galway pa najbolj živahno.
    Glede štopanja - sva šparala evre in energijo, ki bi jo porabila za iskanje busov usmerila kam drugam. Hitro ugotoviš da ne rabiš poguma ampak sam veselje. ;)
    Aranskih otokov se res ne sme izpustit, pa itak cela zahodna obala očara...
    Pubi pa itak. :)

    OdgovoriIzbriši