27. feb. 2010

Spominki iz Kočevja

Nekaj dni nazaj sem fotografirala lesene izdelke arhitektke in oblikovalke Mateje Dekleva. Vsi izdelki so ročno delo in tako vsak posebej unikat.
Nekaj slikc, ki se bodo skupaj z drugimi, kmalu pojavile na njeni novi spletni strani.

Pručka - sestaviš jo sam :)

Detajl iz solnice

Sladkornica

Meni najbolj simpatični podstavki za kozarce, pakirani v leseni škatlici.
Medvedkasto :)

3 komentarji:

  1. Hej,

    sem videla, da si dodala to pod oznako hmmm...studio :). Ali lahko poveš še kaj več? Kakšne luči uporabljaš, kaj je bila podlaga in še vse ostalo, po čemer niti ne znam vprašat. Aja, pa še to sem te mislila vprašat - kateri aparat imaš/objektive? :)

    Sva na vezi! Bodi lepo!

    p.s. Totalno fino cukrasta sladkornica!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. med hmmm in studio je se vejica, ker hmmm označuje pri meni poste, ki jih ne morem dat pod katero od stalnih oznak.
    bi pa tukaj res lahko rekli "hmmm studio", ker je bilo tole fotkano kr na kuhinjski mizi; za ozadje zvit bel šeleshamer, difuzna svetloba oblačnega dne skozi okno, bliskavica sb600 z difuzorjem (tistim, ki mu menda pravijo jogurtov lonček, čeprav bolj spominja na posodico za prašek za pranje perila:)) na nikonu d80 in nikkor 50 mm, f/1,8, potem pa še malo postprodukcije, predvsem zaradi beline.
    glede na pogoje, sm res zadovoljna z izdelkom. se pa gotovo da še izboljšat :)
    lep pozdrav z irske,
    t.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super, hvala za odgovor!

    Lep dan!

    i.

    OdgovoriIzbriši