20. jan. 2010

Iz četrte vrste

Včeraj sem si ogledala produkcijo tretjega semestra študentov AGRFT. Uprizorili so Zupančičev "Hodnik", ki prikazuje življenje v resničnostnem šovu oz. bolje rečeno dogajanje na hodniku, kjer so nastopajoči "varni" pred kamerami in mikrofoni.
S seboj sem imela fotoaparat s 50mm f/1,8 in upala, da bom lahko kaj ujela v objektiv. Misel sem opustila, ko sva z Ano (sicer veseli) ugotovili, da imava rezervirane (hvala Jernej!) sedeže v četrti vrsti pri strani. Predstava se je začela, dogajalo se je vedno več ... Ko pa je na sceni zmanjkalo elektrike in so uporabljali le baterijo, ki je super osvetlila obraze, sem se vseeno odločila narediti nekaj slikc. Tako je nastalo nekaj fotografij, ki jih uokvirjajo gledalci - saj gledališče ni samo oder ;)
Vse pohvale študentom 2. letnika 09/10!

14 komentarjev:

  1. Tamara a so ti dovolili slikati, ker slike so fantastične. Bravo, bravo...
    Drugače pa ful razmišljam o delavnici glede koncertov :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala.
    nihče ni prepovedal :) in če so nekateri fotkali s flešem, potem mirne vesti navijem iso in pritisnem na sprožilec :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Super fotke! Punca v pikasti spalni srajci nas je imela dramski krožek v prvem letniku:).

    OdgovoriIzbriši
  4. Hej, Klemen tukaj, študent 2. letnika, nastopajoč v predstavi. Slike so super, imamo pa ob vsakem semestru slikanje (za revijo oderuh), in slike nikoli niso ne vem kaj, zato bi bilo fajn če bi koga zanimalo, pa da bi nas poslikal malo bolj profesionalno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Katarina, hvala.
    Klemen, z veseljem pridem poslikat :)

    OdgovoriIzbriši
  6. jst sm gledala v nedeljo in predstava je bila res odlična! :) + krasne fotke Tamara! :)

    Katarina R.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala Katarina R. ... Res so super odigrali! a je barbara tvoja sestra, ane? se mi je zdel tako poznan obraz, pol sm ugotovila, da me nate spominja pa se priimek ustreza ;)
    a lahko objavim kako tvojo iz studia?

    OdgovoriIzbriši
  8. ja, Barbara je moja sestra ;)
    seveda lahko, bom vesela :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hej, Tamara!

    Sem se tudi jaz sprehodila skozi tvoj fotoblog in sem tvoje delo z veseljem pogledala. Tale predstava je pa sploh čudovita. Ta 'insidederska' poza je to, kar jim res doda tisti več. Pohvale za idejo in izvedbo.

    Zagotovo pridem še okoli:).

    Vse dobro!

    Iva

    OdgovoriIzbriši
  10. Pozdravljeni.
    Z žalostjo v srcu ugotavljam, da sem zamudila tole predstavo, vidim pa, da v prihodnje gostuje po različnih koncih Slovenije. Ve mogoče kdo, če bo kakšna uprizoritev še v Ljubljani ali bližnji okolici?
    Avtorici pa vse pohvale za fotografije, res imajo poseben čar.
    Lp, Nina

    OdgovoriIzbriši
  11. am...ja. zgubu sem svoj planer in ne vem napamet kdaj še kje gostujemo. bom se pa v kratkem pozanimov in napisal. okolica ljubljane?? ta bo mal težka. čeprav definicija okolice ostaja odprta.

    đeri

    OdgovoriIzbriši
  12. Vzamemo okolico vse tja do Kranja, pa še celo Primorsko zraven. Prosim, kar napiši ko izveš, pa magari še kakšen FB event, da bomo na tekočem. ;)

    OdgovoriIzbriši